Pokud žiješ hudbou a víš, jak se dělá marketing, pokud se nebojíš výzev a máš rád/a dynamické a kreativní prostředí a chceš být v partě zkušených profesionálů, potom hledáme právě tebe.
Jsi náš člověk pokud:
- Máš zkušenost s PR, marketingem, online reklamou a
- víš, co je to Business Manager a Ads Manager, Google Ad, Zoomsphere,
- vytvářel jsi náměty a copy pro socky (primárně IG, FB, YT ale i TikTok chceme vzít útokem).
- Baví tě sociální sítě a umíš s nimi pracovat a
- máš nadšení pro sociální sítě (posty, videa, reels i stories),
- jsi proaktivní v hledání a vyhodnocování nových způsobů, jak zákazníky zaujmout,
- jsi kreativní a sršíš nápady, jak zaujmout sledující,
- nebojíš se komunikace se sledujícími,
- zvládneš zodpovědnost za rozvoj brand/content strategie.
- Ovládáš základy grafiky a videa, přičemž
- nepotřebujeme, abys byl kouzelník/kouzelnice ve Photoshopu či PremierePro, ale určitě se tu s nimi potkáš a budou se ti hodit.
- Máš přehled na hudební scéně a v kulturním průmyslu.
- Umíš dobře česky i anglicky jak slovem, tak písmem.
- Pracuješ samostatně a zodpovědně.
Nabízíme:
- Kreativní prostředí v srdci kulturního dění,
- možnost rozvíjet se v oblasti nových médií, marketingu a realizovat své nápady,
- part-time práci na ŽL,
- flexibilní pracovní dobu,
- volné vstupenky na akce Roxy,
- slevy na baru a v kavárně NoD,
- možnost Multisport karty.
Aktuálně jsme dva a pes. Hledáme třetího parťáka/parťačku a blázna do hudby, který by nám pomohl s day-to-day stuff. Veškeré záležitosti uvedené výše máme aktuálně pokryté a chceme dále rozvíjet náš content a strategickou část marketingu.
Určitě je to tu někdy boj, protože vydáváme čtyři akce najednou a tři nás ten samý týden čekají, takže hledáme někoho se zápalem, kdo umí „táhnout za jeden provaz“.
Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám CV spolu s ukázkami své práce na jakub.kraml@roxy.cz. Za případný návrh, jak Roxy zlepšit, dostaneš automaticky plusové body. Do předmětu napiš: „Chci být součástí Roxy”. Ty nejlepší pozveme na pohovor.
Deadline odevzdání je 2/4/23.