Program
Menu
#concert #dj #drum&bass #electro #free mondays #grime #hip-hop #house #indie #live #rock #techno

SEMATARY

(US)

ZRUŠENO: HALF·ALIVE

(US)

WORAKLS

(FR)

JORIS VOORN

(NL)

PARTIBOI69

(AU)

SPARTAQUE

(UA)

JORDAN HAJ HOSSEIN

(CZ)

IN VERRUF

(DE)

DNBTV x MEFJUS

(UK)

HANNAH LAING

(UK)

VYPRODÁNO: BEN CRISTOVAO EDEN AFTERPARTY

(CZ)

DENZEL CURRY

(US)

DORUKSEN

(CY)

DJ GIGOLA

(DE)

999999999

(IT)

SHLØMO

(FR)

SCOTT BRADLEE'S POSTMODERN JUKEBOX

(US)

FUNK TRIBU

(CO)

GROOVE ARMADA

(UK)

EIVØR, ÁSGEIR, ELINBORG

(FO)

ALL THEM WITCHES

(US)

BLACK COUNTRY, NEW ROAD

(UK)

SKI AGGU

(DE)

ENTER SHIKARI

(UK)

A.M.C

(UK)

FORCED TO MODE

(DE)

MAX BARSKIH

(UA)

TUBLATANKA

(SK)

ALESSANDRA

(IT)

ISABEL LAROSA

(US)

MANIAC

(CZ)

#roxyprague
en

Roxy hledá posilu marketingu/PR na správu soc. sítí a webu

Pokud žiješ hudbou a víš, jak se dělá marketing, pokud se nebojíš výzev a máš rád/a dynamické a kreativní prostředí a chceš být v partě zkušených profesionálů, potom hledáme právě tebe.

Jsi náš člověk pokud:

  • Máš zkušenost s PR, marketingem, online reklamou a 
    • víš, co je to Business Manager a Ads Manager, Google Ad, Zoomsphere,
    • vytvářel jsi náměty a copy pro socky (primárně IG, FB, YT ale i TikTok chceme vzít útokem).
  • Baví tě sociální sítě a umíš s nimi pracovat a
    • máš nadšení pro sociální sítě (posty, videa, reels i stories),
    • jsi proaktivní v hledání a vyhodnocování nových způsobů, jak zákazníky zaujmout,
    • jsi kreativní a sršíš nápady, jak zaujmout sledující,
    • nebojíš se komunikace se sledujícími, 
    • zvládneš zodpovědnost za rozvoj brand/content strategie.
  • Ovládáš základy grafiky a videa, přičemž
    • nepotřebujeme, abys byl kouzelník/kouzelnice ve Photoshopu či PremierePro, ale určitě se tu s nimi potkáš a budou se ti hodit.
  • Máš přehled na hudební scéně a v kulturním průmyslu.
  • Umíš dobře česky i anglicky jak slovem, tak písmem.
  • Pracuješ samostatně a zodpovědně.

Nabízíme:

  • Kreativní prostředí v srdci kulturního dění,
  • možnost rozvíjet se v oblasti nových médií, marketingu a realizovat své nápady,
  • part-time práci na ŽL,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • volné vstupenky na akce Roxy,
  • slevy na baru a v kavárně NoD,
  • možnost Multisport karty.

Aktuálně jsme dva a pes. Hledáme třetího parťáka/parťačku a blázna do hudby, který by nám pomohl s day-to-day stuff. Veškeré záležitosti uvedené výše máme aktuálně pokryté a chceme dále rozvíjet náš content a strategickou část marketingu.

Určitě je to tu někdy boj, protože vydáváme čtyři akce najednou a tři nás ten samý týden čekají, takže hledáme někoho se zápalem, kdo umí „táhnout za jeden provaz“.

Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám CV spolu s ukázkami své práce na jakub.kraml@roxy.cz. Za případný návrh, jak Roxy zlepšit, dostaneš automaticky plusové body. Do předmětu napiš: „Chci být součástí Roxy”. Ty nejlepší pozveme na pohovor.

Deadline odevzdání je 2/4/23.